Jak zgłosić ofertę w SON
Aby zgłosić ofertę do Specjalisty z Grupy SON należy:1. Kliknij w menu na stronie głównej
2. Po otwarciu listy biur - wybierz to które znajduje się najbliżej Ciebie lub do którego
masz zaufanie - zadzwoń.
3. Umów się na wizytę Specjalisty.
4. Przygotuj wszystkie dokumenty dotyczące nieruchomości.
5. Jeżeli będziesz zadowolony z wizyty Specjalisty i uzgodnisz z nim cenę
ofertową - podpisz umowę pośrednictwa.
6. Resztę zostaw fachowcom – współpracuj z nimi.
Pamiętaj, że
Umowę pośrednictwa należy podpisać z tylko z jednym biurem nieruchomości bo:
Sprzedaż nieruchomości wymaga wiedzy, ciągłego ponoszenia kosztów reklamy do czasu jej sprzedaży oraz nakładu pracy na która składa się:
- Ustalenie realnej ceny ofertowej;
- Szczegółowy opis nieruchomości;
- Analiza posiadanych dokumentów;
- Wykonanie profesjonalnych zdjęć, filmów lub wirtualnych wycieczek;
- Opracowania dobrej sugestywnej reklamy;
- Umieszczenia reklamy w mediach (koszty);
- Ciągłego pozycjonowania reklamy (koszty)
- Przyjmowania i obsługi zapytań o nieruchomość;
- Pomoc w zgromadzeniu koniecznych dokumentów;
- Pomoc w negocjacjach stron;
- Organizacja i zapewnienie bezpieczeństwa obu stron transakcji.
Jak myślisz Szanowny Kliencie – kiedy te wszystkie czynności zostaną wykonane z pełnym zaangażowaniem ???
Czy wtedy, gdy biuro będzie jednym z wielu do których zgłosiłeś nieruchomość i nie ma żadnej gwarancji, że odzyska poniesione koszty i wynagrodzenie za wykonaną pracę?
Czy wtedy gdy będzie jedynym biurem obsługującym ofertę, a jego ryzyko ogranicza się do dobrego wykonania pracy i sprzedania nieruchomości ?
Przygotuj nieruchomość do sprzedaży.
Specjalista wizytując nieruchomość poinstruuje Cię, co trzeba zrobić, aby nieruchomość dobrze prezentowała się oglądającym klientom.
Pamiętaj – pierwsze wrażenie jest tylko jedno !!!
Czasami warto skorzystać z usług fachowców od tzw. Home Stagingu.
Zobacz rezultat: